BY

A71

56,0

Berkach (Lg. TH/BY) – Schweinfurt

880

0

15

865

BY

A73

37,6

Herbartswind (Lg. TH/BY) – Lichtenfels

596

5

6

585

BB

A20

24,5

Pasewalk (Lg. MV/BB) – AK Uckermark (A11)

247

13

35

199

HE

A44

63,0

AK Kassel – Herleshausen (A4)

1700

0

0

1700

MV

A20

106,5

Groß-Grönau (Lg. SH/MV) – AK Rostock

1301

534

214

553

MV

A20

89,5

AK Rostock – Gützkow

959

2

8

949

MV

A20

66,0

Gützkow – Strasburg

853

32

30

791

MV

A20

19,9

Strasburg – Pasewalk (Lg. MV/BB)

226

15

15

196

NI

A38

12,2

Friedland (A7) – Uder (Lg. NI/TH)

100

0

0

100

SN

A4

23,6

Weißenberg – nördl. Görlitz (B115)

369

311

20

38

SN

A4

3,0

nördl. Görlitz – nordöstl. Görlitz (Bgrz. D/PL)

58

53

0

5

ST

A14

31,5

Dahlenwarsleben – Schönebeck

377

260

35

82

ST

A14

36,6

Schönebeck – Könnern

438

75

113

250

ST

A14

30,8

Könnern – Halle/Peißen

354

189

63

102

ST

A14

6,4

AS Halle/Peißen

116

51

33

32

ST

A38

66,7

Görsbach (Ldgrz. TH/ST) – Bad Lauchstädt (A143)

667

25

43

599

ST

A38

27,9

Bad Lauchstädt (A143) – Lützen (A9)

444

179

7

258

ST

A143

21,6

Bad Lauchstädt (A38) – AD Wallwitz (A14)

325

0

1

324

SH

A20

16,8

Lübeck (A1) – Groß-Grönau (Lg. SH/MV)

338

5

65

268

TH

A38

75,7

Uder (Lg. NI/TH) – Görsbach (Lg. TH/ST)

814

67

32

715

TH

A71

62,3

Erfurt-Bindersleben – AD Suhl (A73)

1778

380

224

1174

TH

A71

34,0

AD Suhl (A73) – Berkach (Lg. TH/BY)

815

0

13

802

TH

A73

33,5

AD Suhl (A71) – Herbartswind (Lg. TH/BY)

945

0

10

935